Novinky, 08.01.2021

Inšpirovaný horcom

Start-upová spoločnosť Gents z Zürichu zaútočila na špičkovú barovú scénu so svojím tonikom. Od tohto roku vyrába estetickú fľašu s objemom 0,2 litra z číreho skla pre známy nápoj Vetropack Austria v meste Pöchlarn.

Tonik je jednou z najobľúbenejších horkých limonád. Je považovaný za výnimočne vznešený nápoj, preto nie je prekvapením, že moderní mladí podnikatelia sa snažia o výrobu ešte lepších tonikov – je to cieľ, ktorý start-up Gents z Zürichu určite dosiahol. Recept na tonik je založený na bylinách a znalostiach kulinárskeho umenia získaných počas dlhých rokov. Obsahuje švajčiarske prísady, ako repný cukor a horec zbieraný v pohorí Jura so špeciálnym povolením. Horec žltý – Gentiana lutea – zapožičal spoločnosti svoje meno. 

Fľaše, v ktorých Gents ponúka svoje nápoje, vyrába spoločnosť Vetropack Austria v Pöchlarne. Rovné hrdlo a jemne zakrivené ramená ukazujú výrobky vo fľaši z číreho skla s objemom 0,2 litra v najlepšom svetle. Okrem klasického toniku už existuje niekoľko ďalších príchutí, napríklad „Gents Swiss Roots Ginger“ alebo „Gents Swiss Craft Ginger“.